reklama

Bezák, Kotleba, Fico. Priznanie a ako som oklamal tisícky zo sme.sk

Tento blog som chcel napísať už veľmi dávno. Ale ľudskej podstate je prirodzené odkladať nepríjemné veci. No raz sa to všetko prevaliť muselo, teraz prišiel ten čas... Je mi to ľúto.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)


Tento blog bude mať 6 častí ( nebojte kratučkých) :
1) Priznanie
2) Kotleba
3) Bezák
4) Fico
5)Ako som oklamal tisícky čitateľov sme.sk
6) ďalšia vlastnosť ľudskej podstaty

Časť prvá 1) Priznanie:
Keď tento blog píšem, ležím na posteli na svojom priváte v Bratislave a robím všetko pre to, aby som sa neučil na skúšky (napr. píšem tento blog). Ale keď ho dopíšem, už sa do toho určite pustím. Chcem sa priznať, že som strašne hladný. Aktuálne držím diétu a ak by som si mohol vybrať hocičo, čo zjem, bol by to asi kurací rezeň plnený údeným syrom a k tomu nejaké zemiačiky. Alebo 2 rezne. Alebo hrocha. (Som strašne hladný a obchod bol otvorený dnes len do 13:00 a ja som si otváracie hodiny pozrel aŽ 15:00, trafil to šľak...)

Časť druhá 2) Kotleba:
Neonacista alebo, či čestný občan? Zlosyn alebo, či nový dobrodinec? O tom tu nájdete asi 10094 blogov, takže by som sa rád zameral na jeho meno: Marián Kotleba. Minule som sa kamaráta pýtal, čo na neho hovorí a on že: ,, Myslíš Enciána Kotletu?´´. HaHa, nič v zlom, ja mám tiež smiešne meno: Juraj Petrík ( áno áno, mám pekný svetrík a fúka vetrík...). Každopádne som sa na Enciánovi Kotletovi dobre pobavil( Ale teraz nemôžem, lebo mi to iba pripomína, aký som hladný. Len mi tak slinky tečú: Encián, Kotletka... ah ....)

Tretia čast: Bezák
Žiadna sranda, je to veľký pán. (ako by Paťo povedal)

Štvrtá časť: Fico
A čo si budeme v nedeľu kaziť náladu...

Piata časť: Ako som oklamal tisícky čitateľov sme.sk
No, moja rubrika, do ktorej vkladám tento článok sa volá jeden týždeň <> jeden článok a ja vôbec nie som natoľko dochvíľny, ako som myslel, že budem, keď som vtedy nazačiatku písal ten názov, takže všetkým, ktorý každý týždeň v nedeľu horlivo klikajú na mojom sme.sk blogu F5, že ich až prst bolí: SORRY! ( mám aj svoj život, musím sa učiť, trošku sa vžite do mňa... tss, konzumenti)

Šiesta časť: Ďalšia vlastnosť ľudskej podstaty
Môj najčítanejší blog ( Veci, za kt. sa hanbím) má cez 2000 prečítaní. Je to blog, na ktorý som hrdý ale mám taký pocit, že úspešnosť je hlavne kvôli pikantnému bulvárnemu nadpisu. Celkom srandovný psychologický efekt- akonáhle je v nadpise niečo ako sex, smrť, politik, priznanie, vyznanie, doznanie..., tak čítanosť razantne stúpa.
Raz, keď si nájdem čas (a nebudem taký hladný )napíšem nejaký srandovný blog s riadnym bulvárnym nadpisom a som zvedavý, koľko ľudí naň práve kvôli nemu klikne. Snáď sa na mňa potom nebudú hnevať, že som im ukradol 2 minúty ich života. Však ja stále len vážne píšem a to nemôžem furt. 

ps. brat mi ( s Ježiškom) na Vianoce priniesli anonymous masku :p ( som ani nedúfal, že tú foto raz k niečomu budem môcť publikovať. ChA) Pekný týždeň! [/content>

Juraj Petrík

Juraj Petrík

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

,,Kto za slobodu nebojuje, ten si ju nezaslúži´´ MRŠ Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáIn media t-res-kaPolitikaCestopisO .Ľ.uďoch

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu